2 maj 2011

Liten sjukling

God morgon!
Idag är det ny vecka och ny månad, tänk att det redan är maj månad, tiden går så fort! Om ca 4 månader fyller vår lilla bebis 1 år!! Det är helt sjukt, jag kan verkligen inte förstå det!

Igår mådde Juni inte så bra i sin lilla mage, det blev nog 10 blöjbyten under dagen... Men hon var hur pigg och glad som helst, och åt som vanligt. Så nån magsjuka är det nog inte. Kan vara tänder men då borde hon vara mer gnällig. Eller så har hon bara ätit i sig nåt dåligt, för hon äter ju verkligen på ALLT just nu.. Hon och Tindra!
Vi har köpt vätskeersättning och majsvälling, och båda drack hon i sig utan problem.

Måste tipsa er om en sida där de har olika kampanjer på olika märken, verkligen superbra priser! Campadre heter den. Jag har köpt en del saker till både mig och Juni där!

När jag gjorde reklamfilmen knäppte en tjej två kort med sin systemkamera, och idag fick jag dom på meljen.

Taget av Johanna af apel

1 kommentar:

  1. Du ser ju drottninglik ut på kortet. Skitsnyggt!
    // Taif

    SvaraRadera