22 maj 2011

Söndag

Godmorgon kära ni!
Efter världens jobbigaste nattning igår så har vi sovit sjukt bra inatt! Ja faktiskt var det den jobbigaste sedan Juni föddes.. Tillslut blev hon så arg så att hon skrek mamma haha, vet inte om hon menade det men det lät nästan så. Hon är inte alls sig själv, börjar gråta för minsta lilla sak, och att somna är jättehemskt tycker Juni.. Hon sover ca 6 timmar per dag, och det är dubbelt så mycket som hon brukar. Vet inte när hon blir sig själv igen, men det kanske tar ett tag.

Har fått olika kommentarer ang att den första läkaren skickade hem Juni utan att ta prover. Vissa tycker att det är svårt för dem att ställa rätt diagnos och vissa tycker att vi borde anmäla henne. Jag har pratat med den personen som ansvarar över primärvårdjouren och alla dess läkare, och hon har skrivit en avvikelse. Vet inte riktigt vad det innebär, men jag tror det bara betyder att hon får veta att hon skickade hem Juni med njurbäckeninflammation. För oss känns det som att det räcker..

Juni har äntligen börjat äta min mat, och det är jag glad för!


4 kommentarer:

  1. Jag säger bara utveckling, det är nog det hon går igenom nu i denna åldern ;)

    SvaraRadera
  2. Nam nam. Vad lagar du för bebismat till henne? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: tack vännen :] Det kommer bli så spännande att se vad det blir för någon filur denna gång.

    SvaraRadera