18 april 2011

Underbara underbara sommar!

Ja idag har vi verkligen sommar i Borås. Det är bara så varmt! Jag har gått runt i linne utomhus hela dagen, helt otroligt vad vädret kan svänga! Men det är väl typiskt våren.. Juni har invigit sin solhatt och hon var så söt i den mitt lilla hjärta ♥
Jag känner mig för övrigt helt slut efter tre dagar med en sängliggande sjukling och Juni och Tindra ensam.. Jag beundrar alla ensamstående! Utan att man tänker på det så har man så mycket hjälp av varandra.
Så en sån här dag med solsken var precis vad jag behövde! Nu hoppas jag att vad det nu är Erik har, ska försvinna, så att han är frisk till dopet!

Vi har varit ute mest hela dagen, gick en prommis med fina Veronika och Moa. Vi satte oss i stadsparken och myste med våra små.
Ikväll blir det nog en sväng ner på stan för tredje gången. Denna gång med Oscar och några kompisar. Jag har så svårt att sitta inne såna här dagar, vill bara njuta så mycket det går!

Imorgon ska jag åka och titta på en systemkamera, och förhoppningsvis få med mig en hem! Jag har tänkt på det så länge, så nu ska jag unna mig en sån. För visst blir det stor skillnad på bilderna? Frågan är ju bara vilken sort... Så har ni något tips på en bra så lämna gärna en kommentar =)
Glada lilla skrutt ♥

Allt ska in i munnen



Juni mitt i ett fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar