18 april 2011

Hoppe hoppe hare

Godmorgon mina godingar!

Hoppas ni har sovit gott inatt! Varannan natt ungefär så vaknar Juni kl 2 och somnar inte om av sig själv.. Tror att hon vaknar av att hon drömmer och så har hon svårt att komma till ro igen. Men då får hon komma över till vår säng och ligga bredvid mig under mitt täcke. Det är sååå mysigt ♥ Min lilla goding!

Imorse hände en rolig sak.. Vår lilla Tindra tror att hon är betydligt större än vad hon faktiskt är på sina 4 kg. När Erik och hon var ute imorse så kom det en stor hare och sprang förbi, då satte Tindra fart efter haren i full fart haha. Så hon har nog fått sin motion för dagen. Jag undrar vad hon tänkte när hon sprang efter den?

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker upp till min hemstad Sundsvall, för att döpa Juni! Det ska bli så kul, och lite nervöst faktiskt. 30 gäster är bjudna, och jag tycker det är ganska många! Men det känns som att vi har koll på det mesta.

Nä, nu ska jag fortsätta pyssla lite här hemma medan Juni fortfarande sover. Eriks kontor är tänkt att bli Junis rum.. Så mysigt att göra iordning det! Vi bor i en trea på ca 105 kvm, så vi har ganska mycket plats för oss tre tycker jag.

Lägg till bildtext



1 kommentar: