7 april 2011

Torsdag

God morgon mina små frön!

Min dag har börjat sådär.. Vaknade av att min hals kändes jättetjock, min förkylning vill varken försvinna eller bryta ut. Så jag tänkte somna om ett tag, när vi upptäcker att Juni gjort något mindre trevligt i sin blöja, som gått igenom till våra lakan. Kul! Bada Juni, bädda rent och vädra lite.. Bebisar kan bli ganska dåliga i magen då de får tänder.

Sedan slår jag i min arm i diskmaskinen så att Tindras mat och vattenskålar som jag håller i flyger iväg över golvet... MED mat och vatten i såklart!
Nu hoppas jag att den här dagen vänder och blir lite bättre.

Juni sover just nu sin förmiddags-nap, och jag får lite bloggtid. Sedan blir det öppnis och sedan ska jag hem och ta tag i tvätten och storstäda!

I eftermiddag blir det bara mys och lite pyssel! Älskar att pyssla.
Ser ni hur hon håller fingret på nappen, så sött!!

En tavla jag börjat på till Juni..

1 kommentar:

  1. Haha jisses vilken morgon vännen. Det går nog bättre snart ska du se. kramar

    SvaraRadera