13 mars 2011

Frisk luft

Efter att Juni sovit efter lunch åkte vi iväg till ett fint promenadområde här i Borås. Erik hade lite spring i benen när han inte tränat på en dag, så blir det när man är van att träna varje dag.. Mina ben däremot, längtar aldrig efter att få springa!
Det var jätte många hundar och pensionärer i spåret, och så vi :) Tyvärr så är det ju så blött här i borran, Borås är ju Sveriges regnigaste stad, på riktigt alltså!

När vi kom hem så gjorde vi en omelett med ost, svamp och skinka. Vi äter omelett minst en gång i veckan, gott, nyttigt och enkelt!

Älskar min stora varma Peak jacka!

Tindra och Erik sprang, Juni sov och jag njöt av vädret.

2 kommentarer:

  1. hahaha va skönt att läsa att det finns fler som har ben som aldrig längtar efter att få springa ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gud ja :-) jag vill gärna ha mer barn men har övervägt det där och blir jag själv vet jag inte hur jag ska klara det.. men har man klarat det en gång så...

    Visst är hon, underbart med diskhon.. :)

    kram

    SvaraRadera