10 mars 2011

Dop planering

Å vad jag tycker att det ska bli kul med dop! Jag älskar både bröllop och dop, jag tycker att kyrkor känns så fridfulla och vackra! Vi ska döpa Juni i den kyrkan där jag har gått på kyrkis när jag var liten. Min morfars begravning var också där. Så jag har många minnen därifrån, både fina och jobbiga.

Jag hämtade ut ett paket idag från Panduro. Jag har beställt många småsaker, bland annat ballonger, sidenband, presentpåsar och lite mer saker till dopet.
Jag har också suttit och planerat maten idag. Vi ska laga själva hade vi tänkt, och ta lite hjälp av nära och kära.

Jag fick också hem en jättefin vimpel som jag beställde för en vecka sedan. Den ska med till dopet tänkte jag, och sen ska den hänga i Junis framtida rum.

Vi provade också dopklänningen som jag är döpt i, och den passade jättebra, trots att jag bara var 3 månader när jag döptes, och Juni kommer vara 7 månader.Vi får hoppas att hon inte hinner tjocka på sig allt för mycket på en månad till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar