15 mars 2011

Banka banka







Juni älskar att slå och banka på saker, det gör hon typ hela tiden. Och härmar alltid mig om jag gör det först.

Nu ska Juni få sova en stund och sedan bär det av mot öppnis. Även Erik ska följa med idag!
Morgonen här börjar numera ca 6.30, och faktiskt så börjar jag vänja mig nu. Inatt åt skruttan dock kl 2... Vet inte vad hon har fått för sig. Och sedan dess har hon inte velat äta nåt mer... Lite lite fruktpure bara. Det kanske är tänderna. För Junis ena hörntand är på väg upp nu, den syns lite. Tydligen är det väldigt ovanligt att man inte får framtänderna först. Men man kan ju inte vara som alla andra ;)

Nu ska jag fixa i ordning mig lite, sen öppnis och tillsist en grej i Göteborg..

Kram på er!!


1 kommentar:

  1. Hurrudu darling, jag fundera över den här "öppnis", vad tusan är det? Öppna förskolan? Vad gör man? :) kram

    SvaraRadera