9 februari 2011

Onsdag

Idag på förmiddagen har vi varit med min mammagrupp, kul! Åt god vegetarisk mat och kladdkaka till efterrätt. Varför äter man inte vegetarisk mat oftare, det är så himla gott och känns så nyttigt tycker jag.

Juni är verkligen duktig på att röra sig nu. Jag kommer ihåg på två månaders läkarkontrollen när dom skulle kolla om Juni kunde lyfta på huvudet när hon låg på mage. Men det kunde hon verkligen inte haha. Hon bara låg där med huvudet mot filten. Och bara två månader senare, eller ja snart tre månader, så rullar hon åt alla håll, snurrar runt och försöker krypa (fast det går inte så bra...). Hon lyfter upp rumpan och kämpar men kommer ingenstans, ibland kan hon dra sig bakåt lite.

Rullar från rygg till mage på en sekund.


Tindra är det bästa som finns, Juni skrattar så hon nästan inte kan andas när Tindra är i närheten.

Juni är alltid väldigt ren, ur Tindras synpunkt iaf...

Försöker krypa...

Linnebody från Lindex, tröja och byxor från Polarn och Pyret.
Imorgon är det min dag, jag blir nämligen 24 år! Fast jag vet att jag inte är särskilt gammal så känns det för första gången i mitt liv liiite jobbigt att fylla ett år till haha. Vet inte varför!
Jag har önskat mig en Triwa klocka och en systemkamera, eller bidrag till den.. Jag tycker det är så kul att knäppa kort och tar hur många som helst varje dag. Så det skulle vara roligt med en "riktig" kamera. Är det någon som har bra förslag på en sån kamera? Jag vill inte att det ska vara för dyr eller för avancerad, för jag är helt otecknisk!

2 kommentarer:

  1. Satsa på en Nikon, det är riktigt bra kameror! :)

    SvaraRadera
  2. Nikons d3000 skulle jag föreslå! (:

    SvaraRadera