10 februari 2011

Födelsedag




Imorse blev jag väckt av min älskling med frukost på sängen. Tack älskling!!

Juni och jag hade en riktigt tuff kväll igår. Nattningen pågick mellan kl 18-22... Jag var helt slut sen kan jag lova. Juni somnade hos mig, men så fort jag la ner henne så var hon klarvaken. Hon hade gärna fått vara vaken, men hon var super trött och gnällig (hade inte sovit sedan kl 15.30)...
Så hon höll på så hela kvällen.. Somnade vaknade somnade vaknade.. Jag försökte med ALLT! Stod ute på balkongen med vagnen jättelänge men inte ens det gick.. Börjar fundera på om det inte kanske är tänder ändå för hon är inte riktigt sig själv.

Nu sover hon iaf för andra gången sedan imorse, och jag ska fixa lite lunch till mig, Erik och Oscar.

Tack för alla superfina gratulationer på Facebook och sms! Jag blir alldeles rörd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar