28 februari 2011

Ingen snö




Snön är nästan borta här i Borås.. Det blir så grått och tråkigt tycker jag, även fast jag egentligen gillar barmark mer. Det blir mycket lättare att gå med barnvagnen också. Men allting blir så smutsigt, och jag gillar ju inte smuts.. Jag är nog lite pedant, fast bara lite lagom, tycker jag iaf haha. Så Tindra som sover både i soffan och sängen får snällt bada efter varje prommis.

Ikväll ska Juni få smaka på välling för första gången. Tänkte blanda 50/50 med ersättningen. Det enda som jag oroar mig lite för är att hon ska bli ännu hårdare i magen.

Juni är lite jobbig med maten just nu. Den är inte så intressant, utan det är mycket roligare att skratta, titta på Tindra och leka med allt!! Hon bara skrattar åt mig när jag stoppat in maten i munnen, och då åker ju allting ut igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar