28 februari 2011

Kladdkaka

Imorse kl 5!! vaknade jag och Juni av att Tindra måste ha drömt en hemsk mardröm eller nåt, för hon sprang mot dörren och tokskällde. Juni blev klarvaken så jag gick upp och gjorde en flaska ersättning till henne. Sen sov vi vidare..

På förmiddagen gick vi en långprommis på två timmar med två mammakompisar och deras små, Moa och Aron. Även Tindras hundkompis Hugo var med. Två timmar gick vi, så det var en trött mamma och hund som kom hem.. Jag var genomfrusen också, det var så kallt ute! Så jag tände ljus och la mig i ett varmt bad sen när Juni sov. Sedan hoppas jag i min OnePiece och åt upp den sista kladdkakan som fanns kvar i kylen.




Såå skön!

Kladdkaka med jordgubbsgrädde. Kanske inte ser så gott ut, men det var det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar