3 juni 2011

Blogg.se

Ja mina vänner, idag har jag haft noll blogginspiration pga att jag varit så arg på blogspot! Jag funderar på att byta till blogg.se, men samtidigt vill jag inte tappa alla mina inlägg, och såklart er läsare! Så antingen får jag köpa till mer utrymme, eller byta bloggportal. Vet inte om jag kan flytta mina inlägg? Jaja, det löser sig!

Idag har vi bara varit ute och njutit av solen, så härligt att bara umgås med familjen! Samtidigt så längtar jag så himla myclet efter min familj uppe i Sundsvall. Jag saknar mina gamla vänner, och att någon bara kommer oväntat och plingar på dörren. Att gå ut och dricka några glas vin på en uteservering...

Jag avslutar det här tråkiga inlägget med att lägga upp några bilder från dagen!
Sjukt god grillbuffé på Vinci






Erik med glasspinnen i munnen

Långklänning från HM  och converse blev dagens outfit.

2 kommentarer:

  1. Smarrig grillbuffé! Underbar klänning :) Din lilla långskit ;) Det kommer lösa sig med bloggen ska du se, du kommer känna vad som är rätt.

    SvaraRadera
  2. På Wordpress kan man flytta över inläggen från Blogspot om jag inte minns helt fel (:

    SvaraRadera