1 maj 2011

Valborg

Godmorgon tänkte jag skriva, men kl 16 är det nog inte morgon längre, även om det känns så.. Vi har alltså haft en riktig mysdag idag. Jag fick sova ut imorse och det var skönt då jag var ute ganska sent igår.

Vi började valborgsfirandet med att grilla med några vänner. Hamburgare och baconlindad halloumi blev det för oss, ni måste testa det, sååå gott!!
Sedan gick vi upp till oss och tittade på hockey VM som killarna inte ville missa. Sen blev det singstar haha, det är ju så roligt.

När klockan blev halv tolv så bestämde sig jag och Malin för en spontanutgång. Så vi traskade iväg till XoY. Där dansade vi i två timmar, så länge sen jag gjorde det! Tack gumman för en jätterolig kväll!

Juni har börjat säga "dada" och "baba", det låter likt pappa men ändå inte, Erik vill nog hemskt gärna att det ska komma ett "pappa" snart! =)

Ser ni den lilla tanden? Så söt!
När Juni säger "dada och baba" så kommer det ganska mycket spott från hennes mun, så gulligt tycker vi, men det kanske inte ni gör haha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar