27 maj 2011

Tgif

Äntligen fredag och helg! Erik skrev sin näst sista tenta för terminen (säsongen tänkte jag skriva haha), och på tisdag är den sista, sen är det loooov. Min älskling spelar hockey på heltid, och pluggar till ingenjör på 100 procent. Dom flesta som spelar hockey gör ju ingenting annat än det, så det är riktigt bra gjort att samtidigt plugga och ha en lite bebis. Är SÅ stolt över dig älskling ♥

I helgen åker vi hem till svärföräldrarna i Ljungby. Det ska bli skönt att komma bort, samtidigt som jag är lite nervös att åka hemifrån med Junis numera väldigt jobbiga nattningar. Nu tror jag dock att jag vet varför.. Jag såg nämligen två, kanske tre, små tänder som är påväg att spricka upp. En vampyrtand och en bredvid dom två där nere.. Det är inte lätt att få tänder har vi märkt!

Idag ska vi åka iväg och köpa ett begagnat babyskydd som vi ska ha när vi åker långt. Juni älskar sin stol när hon är vaken, men hon vägrar somna i den. Och det är ju nästan ett måste när man åker lite längre sträckor.

Juni rör sig så mycket på natten, så man kan hitta henne lite hur som helst i sängen numera! Min lilla älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar