10 maj 2011

Storstädning

Igår och idag har jag haft storstädning i min och Junis garderob. Gud så mycket kläder jag har som jag inte använder. En stor kartong med förstora kläder står nu redo att läggas ut på Tradera. Jag har hela tiden tänkt att jag växor nog i dem igen, men nu verkar det ju inte så.. Så det är lika bra att göra sig av med dom!

Även Juni fyllde en hel kartong med för små kläder. Det kändes lite sorgligt att lägga ner hennes fina bebiskläder i en kartong i förrådet. Min lilla bebis som blivit så stor... Förhoppningsvis får vi en liten till om några år som kommer kunna ha dom. Och då får vi hoppas att det blir en lillasyster, för mycket annat än rosa kläder var det inte i den kartongen inte! Vi gjorde ju könsultraljud redan i vecka 19 och fick veta det som redan alla sa till mig, att vi skulle få en dotter. Jag är nog så tjejig så det var nog därför alla tyckte att det skulle passat oss bäst haha :)

Nu har jag bokat min Sundsvallsresa, imorgon kl 11.30 och nästan 9 timmar framåt sitter vi på tåget, eller tågen för det är 3 byten... Jag är lite nervös för jag vet hur jobbigt det kommer bli. Juni har svårt att sova där och vill bli underhållen konstant. Men det är värt det när vi kommer fram!

Nä nu ska jag gå och lägga mig bredvid min älskling. Jag kommer sakna honom så himla mycket under veckan! Mest att få sova tillsammans. Jag somnar alltid nära Erik, jag somnar för övrigt på under 3 minuter jämt! Inga insomningsproblem för mig.. I alla fall, så fort jag har somnat så puttar han bort mig och lägger sig på sin del av sängen haha. Han tycker det blir för trångt och varmt, och jag tycker det är såå mysigt!
Junis rese-outfit!

Mina och Junis klänningar hänger nu så fint i ordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar