3 maj 2011

Sovmorgon

Inatt har jag haft en lite besvärlig tjej. När vi skulle lägga oss vid 23 tiden igår vakande hon till (det var ju egentligen vårt fel och inte hennes). Hon fick en flaska välling och somnade om. Men kl 2 var det samma sak igen. Tillsist gav jag upp med att försöka få henne att somna om och hon fick välling igen och somnade om. Sedan sov vi till kl 7.
När vi ätit frukost med Erik och Oscar så kröp vi ner i vår sängen och sov till 9.30. Hur underbart är det inte att kunna göra så när man känner för det? Att vara mammaledig är verkligen så härligt och jag njuter varje dag av att få umgås med min fina prinsessa

Vi åkte en stund på öppnis i förmiddags och det var lika trevligt som vanligt. Juni har nog saknat sina kompisar, och sångstunden såklart! Det händer så mycket nu från gångerna man ses. Vissa har börjat prata och krypa, snart går dom! Våra små bebisar är snart inga bebisar längre..

I eftermiddag ska jag gå och posta några Tradera brev, annars har vi inga planer. Vi ska nog bara ha en myskväll! Hoppas ni har en bra tisdag mina bästa bloggläsare!

Tindra

Erik är riktig duktig på att få fika att se gott ut, här är frukosten från imorse.

Juni i sin nya Lundmyr klänning som man knappt ser på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar