6 maj 2011

Premiär

Idag blev det gungpremiär för Juni, och oj så kul det var! Hon skrattade och sparkade med benen! Lilla älsklingen min!
Vi åt också lunch på Viskan och sedan världens godaste glass på Jamjam, och då menar jag världens godaste! Guldnougat och apelsinchoklad... Ja ni hör ju hur gott det låter! Dit kommer jag gå varje solig dag i sommar..

Nu blir det middag som Oscar och hans flickvän malin har lagat. Sedan ska dom ut på krogen och vi föräldrar stannar hemma och myser haha. Vi behöver det efter dessa nätter med lite sömn...
Hoppas ni har en fin helg mina vänner.


Mina fina älsklingar!

Älskade Juni, om du visste hur mycket glädje du ger oss!

Juni som har sovit tokdåligt inatt har kompenserat det under dagen, hon började med tre timmar innan lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar