16 maj 2011

Mycket bloggning

Min lilla sjukling sov i princip från kl 22 igårkväll till kl 13 idag, hon var bara vaken en liten stund imorse. När jag tog upp henne var hon kokhet och febern låg på 40,5. Så i eftermiddag ska vi få träffa en läkare. Hon har ju haft hög feber sedan i fredags! Det konstiga är att hon är frisk i övrigt, vad jag kan se i alla fall. Hon äter helt ok, dricker bra, gråter inte, är inte förkyld eller nåt sånt.

Nu blir det ganska mycket bloggning för mig när jag har två bloggar. Såg att jag hade haft 600 unika besökare igår på den andra bloggen, och det var ju bara andra dagen jag bloggade där. BT.se har ca 100 000 unika besökare i veckan, så det är ju inte så konstigt att jag också får många läsare. Jag tycker det är så roligt att ni vill läsa om oss. Utan er läsare vore det inte alls lika kul att skriva, så jag är så glad för det!

Anna kom förbi imorse innan jobbet och hade köpt med sin en bulle och en muffins till mig. Vilken frukost jag fick :) Sedan kom min pappa förbi en stund också. Jag är så less på att sitta här ensam hemma.. Så är det någon som vill spontanbesöka mig är ni välkomna ;)

Nu sitter mitt hjärta och leker med min väska. Det bästa hon vet är att få sitta och plocka ut alla mina saker.. Och när man är sjuk får man ju göra det man vill, eller hur? (Den gula saken är en juicepress, inte något jag brukar ha i väskan haha)

3 kommentarer:

  1. Det låter som när min Elliott hade urinvägs- och bäckenbotteninflammation. Han låg på superhög feber, men inga andra symptom och pigg i övrigt. Hoppas hon inte har det lilla tjejen utan kryar på sig snart.
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Vart är resten av familjen? :)

    SvaraRadera
  3. MEN så stor hon har blivit! ..var ett bra tag sedan jag kikade in (var nog när du hade gamla bloggen) men nu hitta jag tillbaks. :) Kul!

    SvaraRadera