29 maj 2011

Morsdag

Grattis alla underbara mammor på morsdag!
Speciellt grattis till min fina mamma som jag älskar så mycket! Så fort jag undrar över något så är det min mamma jag ringer och jag litar på hennes ord till tusen procent ♥

Idag är ju min första morsdag. Att ha blivit mamma till Juni är det absolut största och bästa som hänt mig. Den kärlek jag känner till Juni är enorm! Det är faktiskt en obeskrivlig känsla att titta på Juni och inse att det är en del av mig själv.. Varje dag brukar jag krama henne hårt och säga att jag älskar henne ♥ Jag önskar att alla som vill får uppleva detta!

I förmiddags fick jag en morsdagspresent av min älskling i form av ett presentkort så jag kan köpa ett par jeans som jag vill ha, tack älskling! ♥ Eftersom Erik har sin sista tenta på tisdag så har det inte blivit så mycket firande för oss idag, men på tisdag när skolan är slut så ska vi fira! Då blir det tre månaders ledighet för oss. Det är ju det positiva med att ha en hockeykille, att man får så himla mycket tid till varandra under sommaren. Men såklart mindre tid under säsongen...

Nu så har jag, Tindra och Juni har gått över till våra nyblivna grannar Oscar och Malin, alltså Eriks bror och hans flickvän. Juni får total uppmärksamhet och jag får blogga, perfekt tycker vi båda två haha =)

Ha en underbar morsdag alla fina mammor där ute! Ni är bäst!
Bus med farbor Oscar och Malin är inte fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar