27 maj 2011

Inredning

Innan Juni föddes ägnade jag mycket tid åt inredning. Dels hade vi ju precis flyttat, och sedan jobbade jag ju inte, så jag hade all tid i världen!
Nu har det legat på is lite, jag har helt enkelt inte haft tid... Nu till sommaren har vi köpt en del plastblommor faktiskt, vi är ju borta så mycket så det kändes bättre än att dom annars ska dö. Jag kan tycka lite synd om mina blommor som annars bara dör, jag är himla dålig på att få växter att leva haha :)


På kvällarna brukar jag ibland hänga upp kläderna som Juni ska ha på sig nästa dag

Utsikt över ett grått Borås...

Plastblommor som ser riktiga ut tycker jag

Junis blivande lekhörna

Jag älskar små fina detaljer

1 kommentar:

  1. Vilka fina inredningsdetaljer du visar. Det påminner mycket om min egen stil. Jag håller med dig. Utsikten över Borås har inte precis varit super den senaste veckan. Men efter regn kommer solsken som man brukar säga! Hoppas du har en bra helg! /Marie

    SvaraRadera