14 maj 2011

Bloggstrul

Godmorgon mina solstrålar!

Igår låg blogger nere hela dagen, och som jag saknade er! Lite bloggberoende är jag nog ändå..
Men nu funkar det igen! Jag har också hört att vissa har problem att kommentera min blogg, kanske därför jag har ganska få kommentarer i förhållande till hur många läsare ni är.. Hoppas det också ska börja funka snart!

Gårdagen spenderades med fina vän och Junis gudmor Anna. Vi åt glass i stora lass och bara myste(kan verkligen rekommendera Sias apelsinchokladglass).
Lilla damen här hemma mådde nämligen inte så bra. Igår natt vaknade jag av att hon sov jätteoroligt, hon kastade sig fram och tillbaka. Så jag lyfte upp henne till mig och då kräks hon över hela mig och min säng.
Jag tyckte så himla synd om henne, hon tittade på mig med blanka ögon och förstod verkligen inte vad som hade hänt. Vet inte om det var för att hon hade feber, för sen sov vi tillsammans i min säng hela natten och på morgonen åt hon som vanligt igen.

Tindra var däremot är inte som vanligt.. Nu för tiden är hon som en uppskruvat durasellkanin, skitjobbig! Så igår med en jättegnällig Juni, trött mamma och jobbig hund slutade med att Tindra fick sitta fast i sitt koppel vid en stol. Det har aldrig hänt förut haha.

Idag mår Juni i alla fall mycket bättre. Vet inte om det återigen är tänderna som spökar.. Så idag blir det shopping på stan med mormor. Jag fick guldbonus av HM i år igen, vet inte om det är bra eller dåligt?! :) Så nu har jag 1000 kr i presentkort som jag kan shoppa upp med gott samvete!
Svårt att få en bild på bara Juni, 9 av 10 bilder är Tindra med på ett hörn haha :)

Juni fick sin första docka av gudmor Anna. Lite roligt att Juni och dockan råkade ha nästan likadana kläder på sig.

Stackars mig tyckte Tindra, men när hon försökte äta av Junis blöja (en mindre rolig sån) då var gränsen nådd för matte!

1 kommentar:

  1. Ja, samma här. Man blev lite irreterad igår när blogger inte funkade. Men jag hade dock bloggstul i 2-3 dagar! Hm..

    Ps: De som läser min blogg har också haft/har problem med att kommentera min blogg. Vilket jag ej kan lösa. Intressant att höra du har samma problem..

    SvaraRadera