9 maj 2011

En dag på Leos

Efter Junis långa powernap imorse på 1,5 timma så begav vi oss till Leos lekland för att träffa våra vänner. Junis humör var inte helt hundra imorse, men jag kände att vi ändå behövde komma ut lite, och väl där var humöret och energin på topp igen!

Juni lekte med Molly, Theo, Moa och Nomi. Leos lekland är bra tycker jag, även för våra småttingar. Både bollhavet och rutschkanorna var roliga. Men allra roligast hade nog vi mammor som hoppade studsmatta och åkte dom stora kanorna haha. Å så kul! Där kommer vi ha roligt många gånger! Tack tjejer för en härlig dag!

När vi kom hem la jag Juni i vagnen som somnade på en sekund. Så jag och Tindra tog oss en prommis med vagnen ner på stan för att fixa några saker. Pyjamas stod på inköpslistan. Hade även tänkt köpa Borås tidning som jag tydligen är med i idag, men jag glömde bort det. Jag ska ju börja blogga för BT den 14 maj.. Har inte bestämt mig om jag ska köpa dubbelt och ha kvar denna bloggen också, eller om jag helt ska gå över till Wordpress som den nya bloggen kommer vara i. Kan inte bestämma mig!

Eftermiddagen spenderade vi på en filt utanför huset med fina Hanna. Så härligt att kunna sitta ute i bara shorts och linne, jag har sagt det förut, men gud vad jag älskar sommaren!


Fina tjejerna



Här är en tjej som snart kryper, grindar MÅSTE införskaffas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar