12 maj 2011

Dagens Juni och mamma

Juni i sin nya Lundmyr klänning

Tindra och Juni delar på alla leksaker. Lite äckligt tycker jag, men Tindra är där och hämtar och lämnar saker så jag hinner inte med. Men Juni tuggar ju på allt just nu ändå, så det kanske inte gör något..

Sötaste rumpan med volanger på

Jeans Gina och tröja HM
När Juni var nyfödd så använda hon storlek 50. Hon var ju inte så lång, 49 cm, så 50 kunde hon ha ett litet tag i alla fall. Men sedan gick det väldigt fort tycker jag.. Fram till 68, det använder hon fortfarande. Jag köpte ju en windstopper fleece från Polarn. Visste ni att den är ekologisk och gjort på pantburkar? Haha, det är faktiskt sant! I alla fall, så köpte jag storlek 80 för att hon i butiken sa att då kan hon ha den länge.. Men idag när vi provade den så drunknade hon i den. Så vi åkte till Polarn och bytte till storlek 74 istället, den var stor den med så den kommer säkert passa länge.

Vi gick ett bra tag på Birsta idag. Köpte en ny mascara av Kim, ni ska få se den sen och höra resultatet. Men den skulle tydligen vara snäppet bättre än min Telescopic som jag annars har. Vi köpte också en örontermometer, en långklänning, skor till Juni, hårspännen till Juni och en stor glass!

Nu ska jag titta på reprisen av Fyra bröllop. Jag har lite svårt med deras hårda kommentarar om brudens klänning, mat och fest. Jag tycker att alla bröllop är vackra på sitt sätt. Även fast jag själv inte hade valt ett ekologiskt bröllop... Men det är ju så fint och roligt att titta på. Tänk när det blir min tur att stå där och säga JA! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar