16 april 2011

Vilken dag

Imorse tog vi bilen mot Götet för att gå på babybarn mässan, som jag längtat!
Väl där så är Juni tokhungrig så vi fick börja med att leta efter en micro. När hon hade ätit upp sin fullkornslasange så blev hon trött, men det var alldeles för spännande för att sova, vilken ledde till en arg Juni...
När hon tillslut lugnat ner sig så börjar Erik bli vit/grön i ansiktet. Magsjuka it is, med feber och frossa. Hur kan den hemska sjukdomen slå till SÅ fort?! Hoppas att jag och Juni klarar oss.

Det enda positiva med det hela är väl att vi sparade pengar, för så mycket shopping blev det inte! En till Geggamoja snuttis, så nu har Juni tre stycken att välja mellan. Den första fick hon när jag var gravid i vecka 15 typ ♥ Och ett halsband till mig med Junis namn på.

Kanske åker vi in imorgon igen, vi får se.. Nu ska jag ta hand om min sjukling och min lilla skruttis.
Hoppas ni har en bra lördagskväll mina bloggisar!
Min nya tröja från Kappah och jeans från Gina

På väg mot Göteborg med en chokladbit i handen, och en i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar