29 april 2011

Tummen mitt i handen

Jag börjar faktiskt mer och mer längta efter hus. Jag som trodde att jag var en riktig lägenhetsmänniska.. Men sen inser jag också att den dagen vi ska köpa hus måste köpa ett nytt och redan färdigt hus, för särskilt händiga är vi inte nån av oss..
Idag skulle vi hänga upp tre tavlor som jag köpte på Gekås. Vi mätte och räknade, men ändå blev det hur snett som helst haha. Efter fyra försök så mätte vi tavlorna för att se om det kanske var dem det  var fel på, men nä dom var lika stora alla tre. Så nu efter fem försök så hänger dom någorlunda rakt...

Här är efter tredje försöket haha. Vi ska såklart byta ut löven mot andra foton, tror det blir svartvita, på Juni kanske :)



Lindts choklad är MUMS

1 kommentar:

  1. Det blir lätt snett om väggarna är pyttelite skeva. DOm kanske inte ser krokiga ut, men tro mig, många lägenheter har linjer som går både hit och dit. Våran är jätteskev. Oavsett om man mäter från taket eller golvet så kan det bli fel. Tror att en laser-vattenpass funkar bra i sånna lägen :)

    SvaraRadera