8 april 2011

Orkan

Hej på er!
Idag är det typ storm här. Det känns så i alla fall. Eriks bror hade kört igenom en tornade idag, plötsligt blev det alldeles mörkt (fast det var soligt innan), och så började det blixtra. Ja, så beskrev han det i alla fall! Läskigt!

Jag och Juni har varit på sångstund på biblan och sedan fikat på Viskan med Veronika och Moa, mysigt!
Sedan gick vi ner på stan en stund, hela familjen. Juni sov mest i vagnen och Tindra jagade duvor. Jag köpte en skötväska på polarn och pyret, har inte bestämt mig om jag ska ha kvar den eller inte...

Nu ligger vår älskade Crescent Diva ute på blocket också, Juni gillade helt enkelt inte den ergonomiska liggdelen. Så nu letar vi ny vagn men fullt liggläge, tror det blir en Emmaljunga Nitro City. Är det någon annan som har erfarenhet av de ergonomiska liggdelarna? Visst har Bugaboo också det? Trodde att hon skulle gilla den men nä...

Nu ska vi gå ner på Franks och äta middag! Orkar inte laga mat ikväll..
Hoppas ni har en fin fredag.
Kram på er!


Juni laddar för fredagsmys.

Jag höll på att blåsa bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar