9 april 2011

Helg och ny overall

Hej mina vänner!
Igårkväll var jag, Erik och Juni på Franks. Dom har ett erbjudande varje fredag, om man köper en dricka så får man äta buffé gratis. Så vi gick dit och tog varsin cola och åt av den goda buffén! Riktigt bra ju!

Idag har vi haft en jätte härlig dag! Solen skiner och inte ett enda moln syns till. Juni var på ett strålande humör imorse och underhöll sig själv i över en timma! Det är jag inte bortskämd med direkt.. Så jag hann med en hel del saker (som att sminka mig, välja kläder i lugn och ro, äta frukost...).

Sedan gick vi ner på stan med våra kära vänner Malin, Alex och Henke, vi vill inte att ni ska flytta!!!
Vi åt som vanligt på Viskan (känns som att jag är där varje dag haha). Alla andra i Borås också för det proppfullt! Vi satt där i flera timmar och myste i solen.
Efter fikan så gick vi en sväng på stan, jag köpte ett par leggings och två klänningar till mig själv =) Det var länge sen! Nu för tidens shoppas det mest åt lilla skruttan i familjen..
Juni fick en ny Didriksson overall till nästa vinter!

När vi kom hem så tyckte jag att Juni var lite väl varm, och tempen visade nästan 39 grader. Så det var inte så konstigt att hon sovit mycket idag.. Det är antagligen tänderna! Vi skyller allt på dem nu! Jag skulle egentligen träffa några mammakompisar ikväll, utan barn alltså, men nu blir det inte så.. Vill inte lämna min lilla sjukling. Dessutom har jag också ont i halsen och känner mig inte helt hundra, så det var nog lika bra.

Det känns väldigt skönt att bara vara hemma och komma tillbaka till vardagen, mest för Junis skull. Vi märkte att hon tyckte det var lite jobbigt med alla omställningar utomlands.. Nu börjar hon bli sig själv igen!
Nu ligger båda mina älsklingar och sover middag, jag ska börja med middagen som jag inte riktigt vet vad det blir.
Hoppas ni har en mysig lördagskväll!


Jag invigde min nya jacka idag.

Erik och Henke tar hand om vagnen.

Dagens mamma


Lilla febriga tjejen var lördags fin! Alltid lika glad...


1 kommentar:

  1. Viskan tycks vara THE place to be :) Tycker alltid de är knökat där ..

    SvaraRadera