28 april 2011

Mitt stora lilla hjärta

Å vad Juni har blivit stor de senaste dagarna! Igår sänkte vi sängen, och bara det gör ju att hon känns stor! Hon härmar också mig i mycket. Bankar jag på bordet så gör hon det med, vinkar jag så vinkar hon, och imorse lärde hon sig klappa händerna. Så klappa händerna har hon gjort hela dagen.

Hon tycker att jag och Erik är det roligaste som finns och skrattar så mycket åt oss bara vi typ låtsashickar! Hon ger oss så mycket kärlek, att få barn är verkligen det underbaraste som finns. Jag tycker inte att det nån gång känns jobbigt eller att hon begränsar oss. Hon följer med överallt och gör bara allt ännu roligare. Våran fina fina skatt, du är vårt allt ♥

Filmerna är filmade med min gamla kamera och är därför inte i så bra kvalitet...

Juni klappar händerna
Skrattar åt mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar