21 april 2011

Glad skärtorsdag

Ikväll har vi ätit tacos och bara tagit det lugnt. Min fina mormor kom hit och myste med Juni. Önskar att vi kunde träffas oftare! Det hinner ju hända så mycket mellan gångerna vi ses.

Egentligen skulle jag ha stannat här tills nästa lördag. Men nu ville tidningen jag ska blogga för ha ett möte med mig på torsdag. Sedan ringde en kille från Göteborg idag och ville att jag skulle vara med i ett jobb där på onsdag. Han var producent för Irene Huss filmerna och ville ha med mig i en scen, och det hade ju varit jättekul! Så nu blir det nog så att jag åker hem till Borås redan på tisdag tyvärr.

Nu ska vi strax gå och lägga oss här i Sundsvall, det är två trötta föräldrar som sitter i soffan..
Imorgon ska vi handla till dopet, min dopklädsel ska spikas, vi ska åka och titta på lokalen som vi ska vara i efteråt och diverse småsaker ska fixas!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar