18 mars 2011

Min lilla sjukling

Min lilla sjukling som är lika glad ändå.

Inatt vaknade Juni kl 4 för mat, som hon har börjat med nu på slutet.. När jag lyfter upp henne ur sin säng så känner jag att hon är kokhet! Nästan 39 graders feber hade hon lilla hjärtat. Men förutom att hon var varm så var hon som vanligt, fick en alvedon, åt och somnade om.
Nu hade febern gått ner lite så jag hoppas att den är på väg bort. Har hon hög feber i eftermiddag så får vi nog vänta med att åka till Ljungby tills imorgon.

När Juni föddes så tyckte alla att hon var så lik Erik. Men nu säger dom flesta att hon blir mer och mer lik mig. Det tycker jag med faktiskt! Tänk vad det kan ändras.. Min pappa är ju ganska mörk, och när jag var liten så var jag också det. Men nu så är jag jätteljus i hyn och blont hår..

Hittade några kort på mig och Erik när vi var små..
Här var jag ca 2 månader
Mormor och jag

8 månader, visst är jag mörk!
 
Lilla Erik och storebror Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar