7 mars 2011

Målande

Ikväll efter Eriks träning så åkte vi till fluggerfärg för att köpa mer väggfärg, jag har ju målat en gång i hallen men det behövdes två. Så bestämde vi oss också för att det andra lagret inte skulle vara helt vit, utan en annan nyans så det skulle brytas av lite med de andra väggarna. Vi valde en lite varmare färg med lite gammalrosa i kan man säga, SÅ himla fint blev det!!
Jag passade även på att måla Eriks skrivbord och köksbänken en gång till. Och bordet i vardagsrummet haha. Så nu är det vitt och fint här hemma! Vårigt :)

Sedan måste jag få skryta lite om min matlagning.. Jag är inte så bra på att laga mat, men ikväll lyckades jag verkligen! Kycklinggryta med bulgur och det blev supergott och nyttigt!


Lilla My! Tyvärr hamnar mitt hår ofta såhär nu för tiden då Juni gärna drar i det och jag är hemskt håröm!
Vet inte om man ser den rätta färgen så bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar