5 mars 2011

Lampa

Början på min lampa

Jonas Bohlins lampa
Igår hade ju jag och Malin pysselkväll. Vi har länge tittat på Jonas Bohlins fina lampa, men 5500 kr kändes lite mycket för en lampa. Så igår vi försökte göra egna.. Det var lite svårare än vi trodde, men det gick, och jag är halvklar med min. Lite mer tyll måste köpas bara!

Igår fick jag också vara frisör åt Tindra. Jag blev så less på att bada henne efter varje promenad, då hennes vinterpäls är så lång och tjock, och tar i marken när hon går.. Så igår åkte den av haha! Egentligen ska man inte klippa papilloner, men Tindra ska inte ställas ut eller så, och då spelar det ju ingen roll. Hon är nog glad bara hon slipper bada!

Nu ska jag klä på Juni så ska vi bege oss ner på stan med Veronika och lilla Moa. Ikväll kommer två tjejer hit och tittar på melodifestivalen med oss. Hoppas ni har en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar