2 mars 2011

Äntligen sol

Hej mina vänner.

Juni och jag har varit med mina mammakompisar hela förmiddagen. Sedan tog vi en promenad på stan och sen till ica. Kunde inte handla allt när jag bara hade barnvagnen med mig, så imorgon blir det att storhandla! Som jag älskar att göra :)

När vi kom hem så gick vi ut med Tindra och kastade lite boll. Så himla härligt väder, jag blir på så bra humör! Nu vill jag bara att kvällen ska gå fort, att killarna vinner mot Malmö och att Erik kommer hem välbehållen inatt. Sedan blir det en lång vila från all hockey.

Juni fick det värsta utbrottet någonsin på mig idag förresten. Hon var övertrött och ville inte sova, och hon var så arg! Har verkligen aldrig hört henne så.. Det gick helt enkelt inte att få henne att sova, varken i famnen eller i vagnen. Så jag satte mig helt slut i en stol med henne i knäet, och då tog det två minuter så sov hon haha. Jag är ju inte alls van att höra henne så, första gången hon skrek var hon 6 veckor, innan dess hade vi bara hört henne gny lite. Men nu verkar hon få lite mer temperament den lilla damen...
Älskar den här muslin, 46 procent frukt!

Fina Tindra



Mammas skatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar