3 februari 2011

Vimplar

Jag letar efter ett par fina vimplar till Junis kommande rum.. Dessa hittade jag på Tradera:





















Nu ska vi äntligen slå oss ner i soffen efter en riktigt TUFF dag! Men så är det ibland..
Imorgon blir det IKEA med min mamma som befinner sig i Gbg i helgen.

Bjuder på några bilder från fikan idag hos Jenny!
När man drog i den röda grejen så spelades det en melodi, och det förstod Juni direkt...

Så här kul var det!!

Juni och fina Nils!
 När Juni sen skulle sova fick hon det värsta utbrottet någonsin på mig! Hon skrek verkligen... Erik trodde knappt på mig när jag berättade det, för det är inte så vanligt att hon blir så arg... Men Nils hade ju så mycket roliga leksaker så att sova fanns inte med i Junis planer.. Såklart att man blir arg haha =) Tillslut så gick det och sedan sov hon i två timmar i min famn. Lilla skruttan min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar