10 februari 2011

Världens bästa dag

Min dag har varit underbar. Frukost på sängen. Premiärbad på badhuset med Juni och Erik. Och tillsist en supergod italiensk middag på Vinci.

Mamma älskar dig Juni!


Jag och "Jumpan"

Juni kände sig inte riktigt bekväm i de blå badbyxorna.. Men det fanns ju bara blå att köpa. Vilken söt pojke sa en tant, haha... Såklart man blir irriterad tyckte Juni.

Middag på Vinci. Juni fick ta på sig pyjamasen innan så hon kunde somna för natten där. Det gjorde hon dock inte i alla fall...

Jag åt pasta med oxfilé och gödkalv, med champinjoner, tryffel och grädde, GOTT! Sa till Erik att om han gör slut med mig så ska jag bli tillsammans med den kocken haha. Tänkt att få äta sån mat varje dag?!

Hamburgare med parmaskinka och massa annat gott.


Förrätt
Tusen tack världens bästa älskling för en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar