11 februari 2011

Fredag

Jag är så dagblind, jag har haft lördag hela veckan... Idag med. Men nu är det ju bara en dag kvar tills det faktiskt är lördag.

Jag tror verkligen att min lilla skrutta håller på att få tänder.. Hon är så grinig och sover dåligt (ja sämre än vanligt i alla fall). Hon somnade kl 22 och vaknade sedan kl 2 på natten och det brukar hon aldrig göra.. Men så fort hon fick komma och sova bredvid mig så blev det bra och vi sov vidare till kl 6 (mat) och sedan till 8. Hon sover oroligt så det märks att hon har ont. Sedan tuggar hon på ALLT. Inte som förut att hon smakade på allt, nu syns det verkligen att det kliar och gör ont i munnen... Lilla gumman min!

Idag är det typ snöstorm här, jag som trodde att det var vår.. Så vi har varit inne hela dagen faktiskt. En liten prommis till Ica bara för att handla godis och annat gott till ikväll. Vi ska äta fläskfilé som Eriks mamma har lagat, så himla gott! Det är något speciellt med mammors mat...

Nu kommer snart min älskling hem så vi kan ha fredagsmys!
Klänning från Lindex.

Jag älskar mina fötter!

Oftast är jag såhär glad!
Men mina tänder gör ont!

Då blir jag arg!!!

Men med nappisen och mamma blir jag glad.

1 kommentar:

  1. Du och juni är verkligen galet lik varandra!:-)
    Hoppas ni hade en mysig fredagskväll!

    SvaraRadera