18 februari 2011

Sundsvall

Mys framför tvn har stått på schemat hela förmiddagen.

Yoghurt med jordgubbar, mums! Min last när jag var gravid..

Å vad mycket snö det är här! Jag har nog aldrig sett så mycket snö någon gång.
Min pappa kom hit i förmiddags och har busat med Juni. Dom klickade direkt, Juni hade absolut ingenting emot att vara hos min pappa. Det är konstigt det, vissa personer är hon jätterädd för, och andra går hur bra som helst.

Nu kommer min mormor snart hit med lite lunch, pannbiffar tror jag. Sedan ska jag åka till Birsta med Frida. Och ikväll blir det fredagsmys hos Frida, Muffins och Melvin. Muffins är typ Tindras kusin, och dom älskar varandra!

Nu sover Juni för andra gången idag, och jag får lite tid att blogga.. Skulle vilja gå en prommis med Tindra, hon behöver verkligen det, men det är lite för kallt tycker jag.. Minus 15 grader har vi här, så Juni får sova inne idag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar