19 februari 2011

Middag för två

Igår var jag och Frida på Birsta och shoppade lite. Fast min plånbok fick vila, jag köpte ingenting alls, bara lite godis!

På kvällen så åkte jag, Juni och Tindra ut till Frida i Fagervik och åt middag. Helt otroligt gott! Tusen tack för den goda middagen. Muffins och Tindra lekte så mycket så Tindra känns fortfarande trött.. Filmade dom så jag tänkte försöka lägga upp filmen här sen.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, får ta dagen lite som den kommer. Det är så kallt och så mycket snö så det går knappt att gå ut. -27 grader var det kl 23 igårkväll... Det är inte ok!!

Nu ska Juni få lunch, gröna ärtor och potatismos!

Vi saknar dig älskling!!


Helt otroligt gott! Kyckling i någon god marinad, rotfrukter, sötpotatis och färska rödbetor i ugnen, en sallad på bladspenat, chevréost, nötter, vattenmelon, torkade tranbär och vindruvor. Och så en supergod sås...

En födelsedagspresent till mig!

Muffins


Maja, Tindra tyckte det var så spännande med katten!


2 kommentarer: