12 februari 2011

Sol

Idag är himlen blå och inga moln syns till.. Härligt! Erik har tidig träning idag så nu väntar vi bara på att han ska komma hem.
Sen kommer också Junis farmor och farfar hit på besök. Vi ska äta lunch här hemma och sedan gå ut och äta någonstans ikväll.

Juni verkar på lite bättre humör idag, även igår var en bra dag. Hon äter jättebra, och igår somnade hon kl 7.30 och sov till kl 8 imorse. Hon passar alltid på att somna så bra för kvällen när Erik är hemma.

Imorgon är det hemmamatch igen och det blir nog en av de sista matcherna jag ser för den här säsongen. Jag åker ju hem till Sundsvall på torsdag, och den 2 mars är säsongen slut för BHC.
Men troligtvis går Johans lag Linköping (Eriks bror) vidare till slutspel och då blir det nog några såna matcher att titta på.

Idag har jag sålt vår Bumbostol på blocket då Juni inte var så förtjust i den. Hon tyckte det var tråkigt att sitta stilla.. Sedan gick det inte heller att mata henne i den då hon bara böjde sig framåt för att nå sina fötter. Men jag vet många som är supernöjda med den, så det var värt ett försök.

Nu sover mitt lilla hjärta så jag ska passa på att byta om från min One Piece, som jag för övrigt älskar!!!

Ha en bra dag fina ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar