2 februari 2011

Mammaledighet

Många frågar hur länge jag hade tänkt vara hemma med Juni. Och jag har faktiskt ingen aning.. Just nu känns det som att jag vill vara hemma länge! Jag vill inte lämna henne på dagis innan hon är 1,5 år om jag inte måste!
Jag tar bara ut mammadagar ca 3 dagar i veckan, så dagarna kommer i alla fall räcka ett tag! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra sen heller, antagligen kommer jag fortsätta plugga. Antingen beteendevetare, socionom eller sjuksköterska tror jag. Eller kanske något helt annat :)

Jag älskar att vara mammaledig i alla fall så just nu så njuter jag bara av det!

Jag älskar att titta på gamla bilder...
Sitter med Tindra och kusin Muffins i knäet. Det var bara någon dag innan jag fick veta att jag var gravid, i mitten på januari 2010.

Vecka 28.

Någon av den sista bilden på magen, vecka 36.

Någon dag efter vi kommit hem från BB.

Juni och Erik på sjukhuset.

Äntligen hemma från BB.. Våran lilla ängel! Från dag ett har hon sovit så snällt hela nätterna. Inte en enda gång har hon hållt oss vaken på natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar