23 februari 2011

Gårdagen

Fina och varma tofflor och vantar från tant Kim, som passar perfekt i det här vintervädret.


Igår tog vi det först lugnt hemma. Juni sov 3,5 timmar utomhus och blev sedan väckt av mig faktiskt.. Hon verkar gilla norrlandsluften! Det var första gången sedan vi kom hit som hon sov utomhus, och också första gången som hon sov längre än 1 timma i sträck. Ett starkt tips är alltså att låta barnen sova utomhus! :)

Sedan kom Annika, Ida och lilla Molly 1 månad hit på lite fika. Gud så liten,  söt och underbar hon var! Jag kan inte minnas att Juni varit så liten. Iof vägde Molly 100 g mindre mindre nu än vad Juni vägde när hon föddes.. Juni var ju 49 cm lång och vägde 3520 g.

Efter deras besök så åkte vi ut till EON-arena tillsammans med Anna, min bror Marcus och hans kompisar. Tyvärr så förlorade Timrå matchen. Det var första gången jag satt på andra platser än på flickvänsläktaren, lite läskigt för det fanns inget nät där. Så jag var lite rädd att det skulle komma en puck på oss..
Jag märkte hur mycket hockey jag faktiskt har lärt mig det sista året. Med tanke på hur lite jag kan nu, så måste jag kunnat extremt lite innan jag träffade Erik! Jag tror inte ens att jag visste hur många spelare det var på planen...


Trötta Juni!

1 kommentar:

  1. Vilken sötnos Juni är, och ett superfint namn!!

    Tack, klänningen är köpt på Kappahl och den finns säkert kvar, fint med strumpbyxor och en cardigan till :-)

    Önskar er en fin dag!

    SvaraRadera