14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Mysfrukost! Ser ni vad duktig Juni blivit på att sitta själv i sin stol!
Fina tulpaner från min svärmor!
Jag äter oftast bara yoghurt och te till frukost. Sedan fikar jag en gång till innan lunch. Lite och ofta äter jag! Inte medvetet, utan bara för att jag blir mätt fort men sedan hungrig snabbt igen.


Denna dagen skulle jag egentligen vara född på, men jag kom 4 dagar för tidigt för att mamma skottade massa snö så att förlossningen satte igång. Synd, för det hade varit en rolig dag att fylla år på!

Erik har lov från skolan denna veckan, så imorse hade vi en riktigt mysig frukost tillsammans. När han sen åkte till träningen så tog jag en prommis till flugger färg. Jag har nämligen gjort en överraskning till min kära sambo tills han kommer hem.  Har målat om både i hallen och bänken i köket. Det är min alla hjärtans dag present! Ska visa bilder sedan! Hoppas att han blir nöjd.. Måste säga att det var sjukt jobbigt att måla! Dom som jobbar som målare måste vara otroligt vältränade.. Jag kommer nog ha sån träningsvärk imorgon att jag inte kommer ur sängen.

Juni har varit på ett underbart humör hela dagen. Tror hon har blivit sig själv lite mer nu när hennes mage börjat funka igen.. Hon var så hård i magen innan, trots olja, messmör och katrinblommon till allt hon åt.. Så nu har vi börjat med laktulos och det verkar funka bra!

Hoppas ni mår bra och tar extra mycket om varandra idag!

1 kommentar:

  1. Jag funderar också på Laktulos, har ni pratat med BVC om det eller bara köpt och kört på?

    SvaraRadera