20 januari 2011

Torsdag

God morgon!
Sitter med en gnällig Juni i knäet.. Hon somnade ca 22 igår och kl 8 imorse var det morgon, hon brukar ha mycket längre natt än så, så det är nog därför hon inte är på sitt bästa humör...

Tack Jenny för sömn och mat-tipset! Jag tycker också det går lite väl många timmar utan mat 7-12, men hon vägrar verkligen ta flaskan då.. Men jag tänkte prova med lite gröt eller nåt annat mellanmål. Det blir väl lättare sedan när jag kan ge henne en smärgåsbit t.ex. Jag försöker också få till en längre sovtid mitt på dagen och det har gått jättebra, igår och i förrgår sov hon 3 timmar då. Och det märks verkligen på kvällen då hon är en helt annan Juni.



Tänk att i söndags var det exakt 4 månader sedan vi låg på förlossningen, eller BB, jag var ju knappt på förlossningen då jag hade ett planerat snitt...

Nu kan min prinsessa rulla från mage till rygg (sedan hon var 10 veckor), skratta, leka med sina fötter, ligga på magen länge, äta gröt och mat osv.... Tänk vad fort det har gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar