30 januari 2011

Energy Armor



Erik fick vara "testperson" i laget för ett slags armband som sägs göra underverk för allt möjligt! Tydligen har många kändisar och idrottsprofiler detta just nu...
Det är nämligen vulkanaska i det, och det innehåller negativa joner, och vår kropp innehåller bara positiva joner. Därför ska det på nåt sätt göra så att man får bättre balans, sover bättre, mår bra i kroppen i allmänhet, och såklart spelar ishockey bättre...
Erik tyckte att armbandet hjälpte honom, så nu har hela laget såna. Killarna fick även köpa dessa till sina flickvänner om de ville, så på förra hemmamatchen satt vi där allihopa med likadana armband haha.

Armbandet finns även till hundar och ska bland annat motverka att hunden skäller. Så gissa vem som trippar omkring här hemma med ett Energy Armor..

Så vad tycker jag då? Ja, jag har sovit hela nätterna utan att vakna sedan jag fick armbandet. Jag vet ju dock inte om det har med det att göra eller ej.. Jag brukar ju sova bra annars också.

Jag lånade denna texten av Malin, http://malinsljuvahem.blogg.se/

Här är ett utdrag från deras hemsida:
Negative Ions Provide Many Positive Results, Such As:

  • Higher levels of focus
  • Improved flexibility and balance
  • Elevated relaxation of body and mind, which can ease the pain felt with severe, chronic pain
  • Increased feeling of serenity
  • Increased strength
  • Restful sleep
  • Lessened recovery times from an injury
http://energy-armor.com/about.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar