12 juni 2011

Flytta med mig!

Hej kära ni!

I januari 2010 så började jag blogga på metrobloggen. Det var mest för att min familj skulle kunna följa vår vardag när vi flyttade runt. Men jag fick ganska många läsare och det blev ännu roligare att blogga med alla fina kommentarer jag fick. Efter ett år så flyttade jag bloggen till blogspot men nu känner jag att det är dags för mig att byta bloggportal igen. Så nu hoppas jag, eller nä, ni måste LOVA mig, att flytta med mig till den nya adressen på blogg.se. http://www.juniochjag.blogg.se/ är den. Så lägg den i era favoriter eller memorera den i minnet och fortsätt följ vår vardag. För det är ju just tack vare ER som det är så himla roligt att blogga!

Nu är designen på den nya bloggen klar, så nu flyttar jag! Det känns sorgligt att säga hejdå till blogspot, men det kommer bli superbra på den nya bloggen med!

Kramar till er mina fina läsare!

Juni (med yoghurt i munnen) hälsar att ni måste flytta med oss :)

1 kommentar:

  1. Vad anser du om att det finns dansskolor som erbjuder pole dancing för 3åringar? Dela gärna med dig av din åsikt :)

    SvaraRadera