12 maj 2011

Sovmorgon


Blogger har strulat lite nu på morgonen, men nu verkar det funka.. 

Nu är vi i alla fall framme i Norrland. Juni och jag tog en riktig sovmorgon till kl 10! Det tackar jag för! Skönt att hon kan sova länge på morgonen när hon är vaken sent.. Vi somnade nästan samtidigt igårkväll i mammas gästrum.
Idag hade vi tänkt åka ut till min pappa som bor en bit utanför Sundsvall vid havet, men min lillebror hade varit magsjuk så då håller vi oss därifrån några dagar för säkerhetsskull.
Så det blir nog en shoppingtur till Birsta city istället när Juni vaknar. Ett nytt kameraskydd måste inhandlas.. Juni fick låna det under en prommis i veckan, men hon måste ha blivit less på det och slängt iväg det, vilken unge va?! :)

Nu ska jag sätta mig i denna underbara massagestol en stund!
Ha en bra dag fina du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar