21 maj 2011

Glad och ledsen

Hej min vänner!

Jag saknade verkligen er igår när det knappt blev någon bloggning.. Resan hem gick superbra, det kortaste längsta resan jag varit med om, alltså dom 80 milen kändes som 25 typ.. Juni sov ju nästan hela tiden så det var kanske därför. Dessutom körde min duktiga mamma hela vägen utom dom sista 7 milen.

Hemma väntade tacomys och massa pussar av min älskling ♥

Juni blir piggare och piggare för varje dag som går. Vi får fler och fler leenden och hon blir mer lik sig själv igen. Jag pratade med Junis barnläkare igår som berättade att i alla tre urinprov så fanns samma dumma bakterie som orsakat denna njurbäckeninflammation. Om 4-8 veckor ska dom göra en röntgen av hennes njurar och urinblåsa och fram till dess ska hon fortsätta äta penicillin. Min lilla plutt!

Just nu händer det mycket som jag både är glad och ledsen för.. Det jobbiga är all oro när Juni har varit sjuk och att våra fina vänner Malin och Alex flyttar idag. Det kommer kännas så tomt, jag och Malin har verkligen umgåtts jämt när killarna haft bortamatcher och alltid åkt tillsammans till matcherna.
Det som är bra är att två nära vänner ska bli föräldrar i höst. Dom kommer bli världens bästa föräldrar och Juni får en liten kompis! Sedan ska Oscar få en fin ny lägenhet precis jämte oss, och det är vi ju såklart glada för! Men så är det väl alltid, det händer både roliga och tråkiga saker runt omkring oss så man får försöka se det som är bra...



Juni du är det absolut bästa som hänt oss, och du gör mig SÅ lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar