19 april 2011

Weeee


Jag har äntligen köpt en ny kamera! Det var inte lätt att hitta rätt kamera med tanke på mina krav, inte stor och klumpig men ändå lika bra som en systemkamera (så nära man kan komma i alla fall).
Det blev en Canon g12 och jag är supernöjd än så länge!
Jag kan ju den inte alls än, men det är så kul! Kanske det är fotograf jag ska bli efter min långa mammaledighet?! ;)

Idag var vi på djurparken med Veronika och Moa. Juni somnade när vi klev innanför portarna och vaknade när vi kom till parkeringen igen.. Så hon såg inga djur. Men jag såg både zebror, apor, elefanter och lejon. Jag har alltid varit väldigt fascinerad av djur, när jag var liten grät jag alltid när vi gick förbi fiskdisken med de döda fiskarna haha. En sann djurvän är jag alltså!

Efter djurparken så åkte vi in till stan och köpte mjukglass, årets första faktiskt, och ååå så gott det var!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar