14 april 2011

Ny favorit

Jag, Juni och Tindra kom precis hem från en härlig promenad i solen. Vi går alltid in till stan när vi är ute och går. Det tar bara någon minut och jag tycker det är kul att se lite folk!
Jag var inne på HM för att titta på den nya kollektionen, men såklart så var alla små storlekar slut. Det är jämt så tycker jag! Är det någon som känner igen sig?
Varför beställer dom inte bara in lite fler?
Så jag gick tomhänt från HM, men tröstade mig med att köpa den nya daimglassen, med päronglass. Helt klart en ny favorit!

Nu leker mitt lilla hjärta med sitt kära tåg och jag ligger i sängen och vilar mig efter prommisen. Hon är så duktig och plockar med klossarna! Nyss kom ett nytt "ord" ur hennes mun, eller ljud kanske man ska säga.. "e de" lät det som, fast jag vet ju att hon inte förstod vad hon sa!
Tänk vad man är stolt över alla små framsteg de gör! Jag tycker att Juni är så duktig bara hon lär sig att t.ex. banka i bordet eller sitta själv, och vi kommer nog alltid vara lika stolta över henne ♥

Lappar är det bästa som finns! ♥
Juni tittar skeptiskt på glassen, päronglass i daimen?!

Älskade, älskade unge!

1 kommentar:

  1. Så mysigt att hon sa så, låter så kul när de börjar prata :-)

    Benji säger ju "Mamma", "Pappa", "Döda" och "Ä däää".

    Tror dock inte att han menar "vad är det" och HOPPAS verkligen inte att han redan förstår innebörden av ordet "döda" :-P

    SvaraRadera